Saturday, June 16, 2012

New Story From Le Roy White Diamond


Le-Roy dan Della

 White Diamond

Kejayaan bermaksud menyelesaikan apa yang dimulakan
“Orang yang berjaya menamatkan apa yang mereka memulakan dan yang gagal berhenti terlalu awal”. Di dalam jualan langsung, kami hanya tahu bila untuk memulakan tetapi tidak akan tahu bila untuk menamatkan kerana tiada garis penamat di dalam perniagaan ini. Pada awalnya, saya hanya melakukan apa yang saya percaya, dan ia datang secara semula jadi ketika saya bergerak menuju ke mana saya sekarang. Kesemuanya mengenai aktiviti. Lebih banyak aktiviti buat, lebih banyak kami dapat. Dan ianya satu bonus apabila lebih banyak yang tahu tentang produk MonaVie – jus luar biasa yang bermanfaat untuk umat manusia, satu produk hebat yang ingin dikongsi bersama yang lain. Walaupun saya sudah mencapai White Diamond, saya akan tetap meneruskan apa yang saya lakukan sejak saya bermula bersama MonaVie. Sekarang, saya hanya perlu lebih berdisiplin, cuba untuk tidak hilang imbangan, lebih fokus dan komited untuk membantu yang lain. Ia bukannya usaha saya seorang tetapi lebih kepada kerja berpasukan. Saya percaya untuk menjadi seorang pemimpin yang baik, saya mesti mempunyai pengikut-pengikut yang baik dan ia tujuan saya untuk melatih dan membangunkan downline saya untuk berjaya. Saya bersyukur mempunyai sebuah pasukan kuat yang dapat berganding bahu bekerja bersama saya dan tidak pernah berhenti apabila menghadapi halangan-halangan dan cabaran. Fokus atau tumpuan adalah apa yang diperlukan untuk mencapai kejayaan. FOCUS adalah ‘Follow Our Company Until Success’.
Sumber : http://my.monavie.com/ms/opportunity/success-stories/le-roy-dan-della

"Kalau Bos kita yang gaji baru dlm rm10k Maybe , kita boleh ikut cakap dorang, Apa kata kita Ikut cakap org gaji Rm200k Sebulan ni. mcm mana mau dapat Extra Bonus yang melebihi gaji kita sendiri "
Mcm dulu, Arwah ayah saya pernah kasi nasihat saya. kalau mau jadi alim , kita ikut la org org alim yang slalu p surau , Kalau mau jadi Penyamun , ikut geng2 penyamun so lama lama kita pun campin la untuk menyamun nanti , kalau kita mau jadi Jutawan? kita ikut???? ( lu pikirla sendiri )


Mohd Idham Bin Ismail
016-5851301
Monavie Exe Distributor.

No comments:

Post a Comment