Thursday, June 7, 2012

Jus MonaVie


Laporan Daripada Bernama .. Sama-Sama kita Dgr ye....

Jus MonaVie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 19 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.
Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit. Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah. Rebutlah peluang untuk menjadi pengedar terawal di Asia khususnya di Malaysia.

MonaVie ORIGINAL – Meningkatkan Tahap Kesihatan Anda


Monavie Original sesuai untuk kesihatan menyeluruh.
Bagus untuk kanak-kanak- boleh mencerdaskan otak, mencergaskan badan dan sesuai juga diminum oleh ibu mengandung. Monavie Original juga boleh menambah susu untuk ibu yang melahirkan anak, dan testimoni juga telah membuktikan mereka yang mengamalkan pengambilan Monavie ketika mengandung melahirkan anak yang berkulit cantik, tidak sensitif kepada alahan kulit, sistem imunisasi yang sangat baik.
Perokok juga disarankan minum Monavie Original.
Antara penyakit2 lain sesuai untuk Monavie Original-
Kencing Manis, Batu Karang, Migrain, Sakit Puan (haid tidak menentu), Masalah sukar tidur, dan pelbagai penyakit lain. Boleh juga diberikan kepada pesakit lumpuh akibat Strok.
Membantu mengurangkan Masalah Jerawat dan menghaluskan Kulit
Antara Penyakit KRONIK yang sesuai untuk Monavie Original-
Leukemia, Kanser-kanser lain (perlu mendapat nasihat doktor terlebuh dahulu). Testimoni menunjukkan Monavie berkesan untuk pesakit leukemia- terutama kanak-kanak (Acute Lympoblastic Leaukemia) yang kini merupakan penyakit kronik yang menimpa ramai kanak-kanak amnya di Malaysia
MonaVie ACTIVE – Mengaktifkan tubuh anda
Yang mengandungi,
Hidroklorida Glukosamin dan asid lemak ESTERIFIED memang Khas untuk Tulang Rawan anda dan membantu mengurangkan Keradangan ataupun Bengkak dalam badan anda
Menawarkan tahap puncak antioksidan dan fitonutrien, MonaVie Active menampilkan sebati sinergi yang menyokong kesihatan sendi.
Faedah Utama
- Dirumus khas untuk meningkatkan kesihatan sendi badan  dengan meningkatkan mobiliti dan fleksibiliti
- Menggalakkan pengeluaran glycoproteins untuk tisu penyambung yang sihat dan tulang rawan sendi
- Menghantar nutrien utama untuk memastikan badan anda mengekalkan pelbagai gerakan yang sihat
Ciri-ciri tumbuh-tumbuhan berasal glukosamina mmg khas untuk memperbaiki pelbagai gerakan
- Membantu anda mengekalkan gaya hidup sihat dan aktif
- Memerangi kerosakan oksidatif dan penuaan dengan menggunakan antioksida dan polifenol


Sangat Sesuai untuk
- Seseorang yang Aktive Besukan
- Mengalami masalah sendi seperti Osteoatritis , Masalah Frozen Shoulder , Sakit Belakang dan sebagainya.
- Yang ingin Kekal Muda dan Cantik. . 
- Membantu mengurangkan Masalah Jerawat dan menghaluskan Kulit  

MonaVie PULSE – Minuman Untuk Kesihatan Jantung

Secara semula jadinya merendahkan kolestrol,Melindungi jantung anda dan Cardiovaskular sistem.Melawan Kerosakan Oxidative dan anti Penuaan.MonaVie Pulse™ mempunyai tambahan Resveratrol yang bagus untuk Peredaran Darah dan Plant Sterol yang secara klinikal telah menunjukkan Membantu untuk Mengurangkan Tahap Kolestrol dlm badan kita.
"Featuring AçaVie™—the purest, most potent form of açai available—this cardio protective juice supports optimal cell health and healthy cholesterol levels. "
Sangat sesuai untuk Orang yang mengalami masalah Kolestrol yang tinggi , Masalah Jantung , Masalah darah , Varicose Vein , Masalah bengkak , Darah tinggi , Kencing Manis , Masalah Mata dan Stroke... 

MONA.VIE – Beri Yang Menyihatkan

 
Antara tugasan, 
keluarga dan komitmen hidup seharian, adalah sukar untuk menentukan pengambilan makanan harian buah-buahan yang seimbang. Oleh kerana buah-buahan memberikan vitamin dan mineral penting untuk kesihatan anda, maka adalah penting sekiranya anda melengkapkan pemakanan anda buah-buahan.
Sebatian jus Monavie menggabungkan 19 jenis buah-buahan yang sempurna untuk nutrisi seimbang yang diperlukan oleh badan anda. Menawarkan panduan bersinergi 19 buah-buahan yang padat dengan nutrien, gabungan bersatu ini membawa manfaat yang jauh lebih besar berbanding apa yang boleh diperolehi daripada sebiji buah.
Pada hakikatnya, sebatian yang memanfaatkan tubuh ini membawa kapasiti antioksidan beranggaran 13 hidangan buah-buahan dan sayuran biasanya dalam hanya 120ml.


Sangat banyak Khasiat semula jadi yang terdapat dalam Jus MonaVie ini.. anda WAJIB CUBA.. dan Ketahui Keajaiban Jus ini..
Jus ini Bukanla Ubat.. tapi Satu Jus yang Membantu DAN telah Membantu ramai orang mencapai Kesihatan Terbaik dan Maksimum..
"DRINK IT , FEEL IT , SHARE IT "


Mohd Idham Ismail
Monavie Distributor
016-5851301

No comments:

Post a Comment