Wednesday, June 6, 2012

Dulu Makan banyak , Sekarang dan Boleh Control dengan MonaVie

Kenapa kita RASA LAPAR dan Sentiasa rasa Nak Makan-Makan , makan dan nak Makan..????

Kita rasa lapar disebabkan PERUT kita menghantar Signal nak Makan disebabkan oleh Nutrien dalam badan kita yang Tidak Mencukupi untk menampung Tenaga Seharian kita..
So apabila kita makan makanan yang tidak berkhasiat, Perut kita hanya dapat memproses makanan tersebut dan keluar menjadi "Saham Pelaburan Kita"  dan di FLUSH oleh si Mangkuk tandas .. Manakala bila kita hanya makan makanan-makanan yang berlebihan lemaknya pula , badan kita hanya mengambil sedikit lemak tersebut untuk dijadikan Tenaga , selepas itu bakinya pula menjadi Lemak Lemak yang Melekat dlm badan kita... ( Obesiti )

-So simple mcm ni~! Nowdays kita sering makan makanan-makanan goreng .. so si perut ni nak proses-proses proses dan proses perut hanya dapat sikit Nutrien . so apabila tidak cukup , Perut akan hantar Impulse ke Otak kita " SAYA MAU KHASIAT KHASIAT KHASIAT" ini yang menyebabkan kita makan secara berlebihan... So katakanla kita semua  makan makanan yang memang Berkhasiat dan seimbang seperti gambar dibawah , Sure perut kita tidak akan menhantar signal untuk mendapatkan lagi nutrien seharian...
Dalam MonaVie kita ada 19 jenis buah-buahan yang mempunyai semua khasiat dan nutrien yang diperlukan dalam badan kita untuk kegunaan seharian.MonaVie juga Bebas Daripada bahan-bahan kimia kerana buah yang diproses untuk dijadikan Monavie adalah buah yang dipetik daripada hutan dan tempat yang Bebas dengan Bahan-bahan Kimia.Dan 19 Jenis Buah yang Terdapat dalam MonaVie juga adalah terpilih daripada 3300 jenis buah yang dibuat kajian oleh Universiti MonaVie di US..Dan untuk pengetahuan anda , Kita harus makan 5 Jenis buah Setiap hari untuk kita menjadi Sihat dan tidak Terdedah dengan pelbagai penyakit. Dan buah tersebut hendaklah Fresh dan bebas daripada bahan Kimia. ADAKAH KITA MAKAN BUAH SETIAP HARI??? Tanya DIRI ANDA..

Sebab itu ramai orang yang mengamalkan MonaVie mengalami PERUBAHAN SYNTOM DAH BOLEH CONTROL MAKAN. Kerana Mereka dah rasa Kurang Lapar selepas Mengamalkan MonaVie.
Nutrien yang cukup yang ada pada Monavie membuatkan PERUT kita tidak perlu untuk menhantar signal MAKAN ke otak kita untuk mendapatkan Nutrien. Dengan MonaVie kita boleh control DIET kita , Boleh mengurangkan Peratus Obesiti dalam Negara kita..
Jika anda Tidak Percaya.. CUBALA SKRG  ..


Hubungi saya,
Mohd Idham Ismail
Monavie Exe Distributor
016-5851301.
www.jusajaib.net






No comments:

Post a Comment