Tuesday, June 12, 2012

MonaVie Jus Ajaib Paling Hebat


 Jus MonaVie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 19 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.
Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit. Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah. Rebutlah peluang untuk menjadi pengedar terawal di Asia khususnya di Malaysia.
Acai Berry di TV 3 Malaysia

MonaVie ORIGINAL – Meningkatkan Tahap Kesihatan Anda


Monavie Original sesuai untuk kesihatan menyeluruh.
Bagus untuk kanak-kanak- boleh mencerdaskan otak, mencergaskan badan dan sesuai juga diminum oleh ibu mengandung. Monavie Original juga boleh menambah susu untuk ibu yang melahirkan anak, dan testimoni juga telah membuktikan mereka yang mengamalkan pengambilan Monavie ketika mengandung melahirkan anak yang berkulit cantik, tidak sensitif kepada alahan kulit, sistem imunisasi yang sangat baik.
Perokok juga disarankan minum Monavie Original.
Antara penyakit2 lain sesuai untuk Monavie Original-
Kencing Manis, Batu Karang, Migrain, Sakit Puan (haid tidak menentu), Masalah sukar tidur, dan pelbagai penyakit lain. Boleh juga diberikan kepada pesakit lumpuh akibat Strok.
Membantu mengurangkan Masalah Jerawat dan menghaluskan Kulit
Antara Penyakit KRONIK yang sesuai untuk Monavie Original-
Leukemia, Kanser-kanser lain (perlu mendapat nasihat doktor terlebuh dahulu). Testimoni menunjukkan Monavie berkesan untuk pesakit leukemia- terutama kanak-kanak (Acute Lympoblastic Leaukemia) yang kini merupakan penyakit kronik yang menimpa ramai kanak-kanak amnya di Malaysia
MonaVie ACTIVE – Mengaktifkan tubuh anda
Yang mengandungi,
Hidroklorida Glukosamin dan asid lemak ESTERIFIED memang Khas untuk Tulang Rawan anda dan membantu mengurangkan Keradangan ataupun Bengkak dalam badan anda
Menawarkan tahap puncak antioksidan dan fitonutrien, MonaVie Active menampilkan sebati sinergi yang menyokong kesihatan sendi.
Faedah Utama
- Dirumus khas untuk meningkatkan kesihatan sendi badan  dengan meningkatkan mobiliti dan fleksibiliti
- Menggalakkan pengeluaran glycoproteins untuk tisu penyambung yang sihat dan tulang rawan sendi
- Menghantar nutrien utama untuk memastikan badan anda mengekalkan pelbagai gerakan yang sihat
Ciri-ciri tumbuh-tumbuhan berasal glukosamina mmg khas untuk memperbaiki pelbagai gerakan
- Membantu anda mengekalkan gaya hidup sihat dan aktif
- Memerangi kerosakan oksidatif dan penuaan dengan menggunakan antioksida dan polifenol


Sangat Sesuai untuk
- Seseorang yang Aktive Besukan
- Mengalami masalah sendi seperti Osteoatritis , Masalah Frozen Shoulder , Sakit Belakang dan sebagainya.
- Yang ingin Kekal Muda dan Cantik. . 
- Membantu mengurangkan Masalah Jerawat dan menghaluskan Kulit  
 

MonaVie PULSE – Minuman Untuk Kesihatan Jantung

Secara semula jadinya merendahkan kolestrol,Melindungi jantung anda dan Cardiovaskular sistem.Melawan Kerosakan Oxidative dan anti Penuaan.MonaVie Pulse™ mempunyai tambahan Resveratrol yang bagus untuk Peredaran Darah dan Plant Sterol yang secara klinikal telah menunjukkan Membantu untuk Mengurangkan Tahap Kolestrol dlm badan kita.
"Featuring AçaVie™—the purest, most potent form of açai available—this cardio protective juice supports optimal cell health and healthy cholesterol levels. "
Sangat sesuai untuk Orang yang mengalami masalah Kolestrol yang tinggi , Masalah Jantung , Masalah darah , Varicose Vein , Masalah bengkak , Darah tinggi , Kencing Manis , Masalah Mata dan Stroke... 

MONA.VIE – Beri Yang Menyihatkan

 
Antara tugasan, 
keluarga dan komitmen hidup seharian, adalah sukar untuk menentukan pengambilan makanan harian buah-buahan yang seimbang. Oleh kerana buah-buahan memberikan vitamin dan mineral penting untuk kesihatan anda, maka adalah penting sekiranya anda melengkapkan pemakanan anda buah-buahan.
Sebatian jus Monavie menggabungkan 19 jenis buah-buahan yang sempurna untuk nutrisi seimbang yang diperlukan oleh badan anda. Menawarkan panduan bersinergi 19 buah-buahan yang padat dengan nutrien, gabungan bersatu ini membawa manfaat yang jauh lebih besar berbanding apa yang boleh diperolehi daripada sebiji buah.
Pada hakikatnya, sebatian yang memanfaatkan tubuh ini membawa kapasiti antioksidan beranggaran 13 hidangan buah-buahan dan sayuran biasanya dalam hanya 120ml.
Sangat banyak Khasiat semula jadi yang terdapat dalam Jus MonaVie ini.. anda WAJIB CUBA.. dan Ketahui Keajaiban Jus ini..
Jus ini Bukanla Ubat.. tapi Satu Jus yang Membantu DAN telah Membantu ramai orang mencapai Kesihatan Terbaik dan Maksimum..
"DRINK IT , FEEL IT , SHARE IT "
MONAVIE JUS AJAIB PALING HEBAT DAN TERBUKTI BERKESAN

Testimoni-Testimoni Monavie

Puan Esmawati Mohd Yatim dari Kuala Lumpur

Mengalami kecederaan di hujung tulang belakang setelah tergelincir di bilik mandi. Selama 3 minggu dia menanggung sakit dan tidur tidak lena. Terpaksa makan ubat penahan sakit selama 4 minggu disebabkan kesakitan berlanjutan di bahagian pinggang dan tulang rusuk belakang. Kesan kesakitannya hilang setelah minum MonaVie selama 4 hari..

Madam Loh Kim Mui dari Kuala Lumpur

Seorang suri rumahtangga yang mengidap sakit sendi (Artiritis) selama 13 tahun. Setelah minum M onaVie selama 1 minggu, sakit sendinya telah berkurangan dengan begitu ketara.

Madam YT Chua dari Pulau Pinang

Setiap kali bangun dari duduk atau menaikki lif beliau kerap merasa pening.Sudah bermacam ubat dan makanan kesihatan beliau telah cuba tetapi masih tiada perubahan. Setelah minum MonaVie hampir sebotol, rasa kepeningannya terus hilang.

Encik YS Gan Pulau Pinang

Beliau mengidap buasir dan sembelit sejak 2 tahun yang lepas. Terpaksa makan satu kotak ubat buasir setiap kali masalah buasir terjadi. Setelah mengamalkan MonaVie selama 4 bulan, masalah buasir dan sembelit terus hilang.

Dr. Linclon Lim dari Pulau Pinang

Seorang pesakit kencing manis. Tahap gula jatuh dari 6.4 kepada 4.1 setelah minum MonaVie dalam masa 2 hari.

Encik Ling HC Kuala Lumpur

Umur baru 26 tahun. Dia telah mengidap penyakit kulit sejak 6 tahun lepas. Selepas minum MonaVie hampir separuh botol, bahagian parut-parut yang gatal telah menjadi kering dan sembuh.

Adik Zakwan Ahmad berumur 14 tahun

...adalah pengidap asma dan lelah. Setiap kali deman, asma dan sakit lelahnya akan menjadi-jadi. Setiap kali itu juga dia terpaksa menggunakan nebulizer untuk mengurangkan tekanan. Walaupun bermacam ubat telah dicuba, asma dan lelah masih sama. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu, penyakit asma dan lelah semakin berkurangan.

Encik Syed Fakrulrazi Ahmad dari Kedah

Beliau mengalami sakit belakang yang agak teruk sejak 5 bulan yang lepas. Kadang-kadang kesakitan belakangnya menyebabkannya terpaksa mengambil cuti kerja. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu, dia mula merasakan perubahan pada sakit belakannya. Masuk bulan ke lima, sakit belakangnya boleh dikatakan hampir hilang.

Madam Ong Sway Poh dari Pulau Pinang

Seorang pesakit kanser. Dalam bulan Mei 2008, beliau telah dijangkiti virus melalui luka pada badan menyebabkannya deman panas yang berpanjangan sehingga dimasukkan ke dalam ICU. Selepas keluar dari hospital, badannya masih terlalu lemah. Selepas minum MonaVie selama satu minggu, beliau berasa lebih bertenaga dan kesihatan semakin pulih.

Puan Suriyah Mahmud dari Kedah

Beliau pengidap sakit gastrik yang serius. Setiap kali gastrik datang, seluruh badannya menjadi lemah serta perutnya seakan mahu pecah. Setelah mengamalkan MonaVie lebih kurang sebulan, masalah gastriknya boleh dikatakan hampir tiada.

Cik Nazira dari Kuala Lumpur

Beliau mengalami masaalah berat badan , selepas mengamalkan monavie selama sebulan berat badan beliau turun sebanyak 8kg untuk bulan pertama. Disamping dapat menurunkan berat badan beliau menjadi semakin bertenaga dan kulitnya menjadi semakin halus.

Encik Amri Yahaya dari Kuala Lumpur

Beliau adalah pengidap migrain dan resdung sejak 4 tahun yang lepas. Bermacam ubat serta rawatan tradisional beliau telah cuba tapi penyakitnya tetap tidak berubah. Setelah minum MonaVie selama hampir satu bulan, migraine dan resdungnya telah hilang.

Bukti pesakit kencing manis

...yang bertambah baik selepas minum jus MonaVie. Bacaan gula menrun dari 19.1 ke 13.1 selepas minum hampir separuh botol jus MonaVie.



Testimonial En Kamarulzaman – Menyelesaikan masalah kencing manis

En. kamarulzaman telah menghidap penyakit kencing manis selama 7 tahun. Namun pada telah mencuba MONA.VIE pada awal tahun 2009. Setelah mengamalkan minum jus Monavie selama 4 bulan, masalah kencing manis beliau berkurangan dan beliau mula berenti mengambil insulin. Sekarang kehidupan lebih bermakna apabila beliau mula tidur lebih nyenyak, kencing lebih lawas, masalah gastrik berkurangan dan mampu bermain futsal. tq monavie.

Testimoni Daripada pengguna – Dr.Mokhtar

Beliau pernah menghadapi penyakit jantung bengkak, kolestrol, parur-paru berair dan gout.Selepas mengamalkan minum jus menavie, sekarang kecerian kembali pada kehidupan beliau
 PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA DI SELURUH NEGARA.
KAMI ADA GROUP YANG PALING ACTIVE DI SELURUH NEGARA.
KOMISEN LUMAYAN MENANTI PENGEDAR YANG BERMINAT UNTUK BERSAMA KAMI!

Nikmati Baucer Percuma daripada KAMI disni..
hubungi saya segera untuk tempahan 016-5851301 Idham
Setiap pembelian Kotak, anda layak menerima 

1 kotak : Baucer Rm10
2 kotak : Baucer rm25
3 kotak : Baucer rm40
6 kotak : Baucer Rm70

BAUCER INI TERHAD SEHINGGA PROMOSI DARIPADA KAMI TAMAT!! REBUT LA PELUANG SEKARANG DAN TEMPAH SKRG!!
Untuk Tempahan Secara online anda boleh membuat bayaran Melalui
Akaun bank di bawah.
Langkah 1: Bank In RMxx.xx Ke Salah Satu Akaun Di B

No Akaun: 1627 4002 7433
Nama: Mohd Idham Ismail
3rd Party Email:
mitsui5252@gmail.com


No Akaun: 4 5268522 06
Nama:
Mohd Idham Ismail


No Akaun: 1012 0008 9875 23
Nama:
Mohd Idham Ismail

PRODUK ANDA PASTI SAMPAI. UNTUK KESELAMATAN DAN GUARANTEE DARIPADA PIHAK KAMI. ANDA DINASIHATKAN UNTUK MENYIMPAN RESIT PEMBAYARAN SEHINGGA PRODUK SAMPAI KE TGN ANDA. 

PENGHANTARAN KE SELURUH NEGARA DENGAN MENGGUNAKAN CITYLINK EXPRESS


Hubungi saya :
Mohd Idham Bin Ismail
016- 585 1301
Monavie Distributor
Health Consultant

No comments:

Post a Comment