Monday, July 2, 2012

Menjual Atau Berkongsi ??? MonaVie


          

Menjual Barangan MLM

Adalah silap jika anda beranggapan bahawa menjual barangan edaran anda, anda mesti pergi dari sebuah rumah ke sebuah rumah sambil mengetuk pintu rumah pelanggan. Anda tidak perlu berbuat demikian. Anda perlu membuat jualan kepada diri anda dahulu. Anda mesti mencuba barangan itu untuk menikmati keberkesanannya. Jika anda tidak menggunakannya (menjual kepada diri anda), bagaimana anda hendak menerangkan kebaikan produk anda kepada pelanggan anda? Setelah anda telah mengetahui kebaikan produk itu sendiri, perkenalkanlah (to intoduce) (BUKAN MENJUAL!) atau berkongsilah (to sharing) kepada orang yang paling rapat dengan anda seperti adik-beradik anda dan kawan rapat anda. Monavie anda sudah semestinya tidak perlu menjual jika anda ingin membina network yang besar dan stabil..

Percayalah, jika bilangan mereka 10 orang, anda akan secara automatik akan mendapat 10 orang pelanggan baru kelak kerana sudah menjadi resam manusia, seorang manusia akan mempunyai kenalan yang lain. Dengan ini, pelanggan anda akan bercambah tanpa anda sedari sedangkan anda hanya memperkenalkan barangan anda hanya kepada orang yang paling rapat dengan anda.
Anda janganlah cuba menjadi supersalesman dengan pergi dari pintu ke pintu kerana saya percaya sebagai manusia, kita tidak ada kudrat seperti itu.

Monavie Rawk!!

Hubungi:
Mohd Idham Bin ismail
016-5851301
Monavie Exe Distributor

No comments:

Post a Comment